|
PRESÈNCIA DE L’ARTISTA DE CIRC
Impartit per: Michel Cerdà
Data: del 12 al 16 desembre 2011
Dirigit a: principalment artistes de circ professionals tot i que també hi poden participar de qualsevol altre art escènica
Continguts: Provarem una sèrie de jocs dramàtics en grup i individuals que permetin apropar el tema del silenci i de l’espai en relació amb la presència individual i col·lectiva . A partir d’improvisacions col·lectives o personals veurem les capacitats necessàries per estar sempre presents en el temps , en l’ara, qualitat indispensable per a la nostra presència a l’escenari .
Durada: 15 hores
Horari: de 16h a 19h cada dia
Lloc: La Central del Circ
Preu: 170 € (socis APCC 130 €)
Nº màxim de participants: 12
CV Michel Cerdà : Director de teatre que ensenya des de ja fa gairebé deu anys a les escoles de circ a través de tècniques teatrals. Ha estat professor al CNAC a Châlons (França) i també a l’escola Fratellinni a Paris. També ha estat professor de les escoles nacionals d’actor a França. Ha dirigit, entre d’altres, a Blai Mateu i la seva companyia (Baró d’Evel) amb l’espectacle Le Sort du Dedans.
INSCRIPCIONS:
Si esteu interessats
podeu enviar un mail a
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
,
trucar al 93 356 08 90
o venir a la Central del Circ i dir-li a l’Albert Bordonada

|